• (iOS) Faily Brakes 2: Car Crash Game οι κωδικοί δυσλειτουργούν όλα

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Faily Brakes 2: Car Crash Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Faily Brakes 2: Car Crash Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ οι κωδικοί δυσλειτουργούν όλα ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Faily Brakes 2: Car Crash Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Αυτό το παιχνίδι είναι χάλια, δεν υπάρχει Lamborghini, εκτός από το you by cool kid pass και η οθόνη μου συνεχίζει να παγώνει όταν ξεκινάω, και όταν un freeze im dead 1 star, πρέπει να υπάρχουν περισσότεροι χάρτες και καλύτερα γραφικά και καλύτερα αυτοκίνητα

    Ήθελα πολύ να μου αρέσει αυτό το παιχνίδι, αλλά το έσκασες με όλες τις διαφημίσεις. Εννοώ σοβαρά, γιατί είναι τόσοι πολλοί; Λοιπόν ακούστε όλους… είναι κουράγιο.Τρομερά τα γραφικά είναι χειρότερα από το πρωτότυπο, το παιχνίδι έχει μεταγλωττιστεί, θα ήταν καλύτερα με το faily skate ή το πρωτότυπο

    Μου αρέσει το παιχνίδι, αλλά μπορείτε να προσθέσετε μια ματιά στο εσωτερικό;

    Δεν μου αρέσει το τιμόνι είναι κακό Το τιμόνι με κλίση είναι καλύτερο για μένα.

    Πολύ ωραίο και όμορφο παιχνίδι! Μου αρέσει η ζημιά στο αυτοκίνητο! Δεν έχουν όλα τα παιχνίδια τέτοια ζημιά! Είναι διασκεδαστικό και το απολαμβάνω! Κρατήστε την καλή δουλειά!

    Τα φθινοπωρινά διαλείμματα είναι σούπερ

    Είναι ωραίο μου αρέσει το πόσο πιο απασχολημένος και διασκεδαστικός και ειδικά να πετάω έξω από το αυτοκίνητο lol

    Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι Μου αρέσει το πώς μπορείς να τρακάρεις τα αυτοκίνητα, αλλά αυτό το παιχνίδι τρακάρει πολύ

    Διασκέδαση

    Πάρα πολλές διαφημίσεις

    Όλα είναι εντάξει, αλλά πού είναι αυτή η εκπληκτική δυνατότητα επανάληψης; Θα ήθελα πολύ να το έχω όπως ήταν στο πρώτο παιχνίδι

    Ο χειρότερος χειρισμός αυτοκινήτου ποτέ

    ΑΧΡΗΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.... IDK αλλά η λεγόμενη ενημέρωση μοιάζει σαν να καταστρέψατε το παιχνίδι... Δεν μπορώ να το ανοίξω κολλάει κατά τη φόρτωση... ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :